29 september 2009

Helgens mys i bilder...

SöndagsmysDaniel Jag älskar DIG så mycket!!!!Daniel lagade och bjöd mig på jättegod middag i söndags...
Baconlindad kycklingfilé fylld med getost och potatisklyftor, grillad vitlöks foccacia och tzatziki. Världens godaste middag!
Att Daniel hade tilladat den gjorde den till en tiopoängare!!!!
Han bakade och fixade till o med en desert till mig;o) Han vet hur mycket jag uppskatar hans fix o försök i köket.
För första gången i hans liv så bakade han!!! Stort + att det var sååå gott.

Hallon och blåbärspaj med vaniljsås
Efter vi kom hem ifrån STCCn i lördags åkte vi till Ica maxi och handlade tillsammans = MYSIGT!!
Det är inte ofta Daniel vill handla tillsammans med mig, då jag kan gå o flanera runt i timmar i affären.

I lördags gick det fort...en dryg timme och 1900:- fattigare:)

Inga kommentarer: