24 september 2009

Inte så värst sugen

På att ställa mig på trampmaskinen just nu. Jag har en så svidande träningsvärk i hela benen! Det svider något så hemskt.... Nu börjar det kännas mer o mer att kroppen inte hänger med i dietandets tempo. Kroppen vill bara vila, men det får bli ett litet cardiopass nu innan jobbet. Jag fick ju en timmes extra sömn inatt. Jag tog ut en kom timme nu på morgonen så jag börjar inte förrens kl 9, skönt.

Gårdagens pass, rygg + biceps gick jättebra, avslutade med 20 minuter på crossen. Usch va tråkigt det är att stå på crossen. Men jag tror att man behöver lite variation. Jag står ju på trampmaskinen på morgonen och cycklar till o från jobb, träning, affär, hit o dit, så ibland får jag nog slänga in lite tid på crossen.

Nu är kaffet uppdrucket och det är time för Vänner..... :X

Inga kommentarer: