09 september 2009

Korv, mmmmmm

Riktig dietmat!!!!!Daniel vs min kvällsmat...:)
mmmm mums, mackisar
Min egengjorda "rhode island". Tog vad jag hittade i skåpena och det resulterade i:
Olja, filmjölk, balsamvinäger, tomatpuré, salt, peppar. Den blev jättegod!
Titta vad Daniel kom hem med idag....när jag kom hem ifrån jobb o träning och klev av cykeln svettig o trött så stod min prins med vår nya säng på gården. Jag har längtat efter att vår nya säng ska komma hem nån gång och NU äntligen!!
Jag fixar massa matlådor nu (som vanligt) medans Daniel håller på att montera ihop alla madrasser, nya kuddar, täcke och sängkläder. Hoppas han får ihop det innan jag ska hoppa i säng snart, tihi;)
En av mina tre matlådor imorgon.
Kapkummel i ugn tillsammans med bladspenat, svamp, lök, buljong och massa goa kryddor.

3 kommentarer:

Ida sa...

Kopkummel? Hmm den fisken måste man testa. Det såg jättegott ut!

Linda sa...

Ser verkligen fram emot ert besök i helgen, du är väldens i särklass bästa kock:)
Puss och Kram

Millan sa...

Ida:
Den var supergod. Jag åt just upp en härlig portion, mummmmms säger jag bara! Kram

Linda:
Jag längtar efetr att få träffa er oxå. Vi ska ha sååå mysigt och på lördag ska vi äta FRULLLE...o inte vlken liten torr frulle som hellst..utan BUFFÉ!!!!!! Visst?? ;o)
Vi ses imorn,
puss o kram!