04 september 2009

Sååå SUGEN....

Det luktar eller man säger väl doftar (när det är gott o positivt) så otroligt gott om nötterna. Jag är absolut ingen chips tjej, men NUTS I love!!!!! Cashewnötter börde förbjudas, det är bland det bästa jag vet. Tänk om de var kalorifria...då skulle jag leva på dem;o) En enkel liten kvällsbuffé är uppdukad i köket just nu........självklart finns det bars ifrån Proteinfabrikken till de som vill ha:)

Våra bars är riktigt goda, ni som inte har provat dessa, måste! Min favvo är Diet bar. Men det blir inget att mumsa på för min del ikväll....inte imorn heller:(Massa manliga hormoner sprudlar i mitt kök nu. Daniel har pokerkväll tillsammans med sex grabbar. Vad tror ni de åt innan de började spela??? SPICY HOT!!!!! puh...lite synd om mig är det nog allt. När får jag äta min thailåda??
På SÖNDAG!!!!
Då blir det att fylla på förråderna lite. Vi ska ha lite kalas för Daniel så det blir lunch med min familj här hemma och utgång med kompisarna på kvällen. Äntligen;) hahaha.

Jag firar min fredagkväll ensam i vardagsrummet med en god räksalladsallad och ett (eller fyra)stort/stora glas cola.

Till kvällsmaten knaprar jag på 3 st Pyrulean.....och 2 st omega 3-6-9

3 kommentarer:

Julia sa...

Den där räksalladen såg kanongod ut! Vart köper du dom räkorna sweetie? :)

Alina sa...

Håller med, Cashewnötter borde förbjudas! farligt goda!!! Svårt att sluta äta när man väl börjat. ;)

Millan sa...

Julia:
Det är lovely, mumma, gotti gotti...you name it;o)
Dessa räkor tror jag är ifrån Willys av alla ställen. Jag avskyr vanligtvis Willys men jag hittade dessa räkorna för ett tag sen och de är så bra för de har ingen stjärt kvar som man måste rensa bort. Och så var de grymt billiga, tror de kostade 98:- för 800 gram. Kramis

Alina:
I know, jag saknar nötterna i min nya diet...men lika bra att ta bort dem hellt kanske, annars suktas jag nog av det lilla och vill nog bara ha MER O MER O MER!!!!! (",) KRAM