26 september 2009

För mycket friskluft???

Kan man må dåligt av för mycket friskluft?? Vi ha varit ute hela dagen idag, jag borde vara pigg o klar i skallen av att ha fridag ifrån träningen, ledig, slappa, vara ute o knalla i ett härligt men kallt höstväder...men jag har haft ont i huvudet och varit jätte trött idag. När klockan var 14 satt jag o gäspade OAVBRUTET!! Kan det möjligtvis vara luften? Eller är det som vanligt dietens onda sida??? Idag är det ju 7 dagar sen jag fyllde på mina depåer, maby maby.. Imorn ska jag få min goda frukost:D Jag vill nästan gå o lägga mig nu, så jag snart får vakna, hahaha.

Daniel ser ut som det "svarta fåret"...vi smög oss upp på läktaren för team TOOLS, vi passade inte riktigt in där, men vi fick iaf sittplats:)Daniel mumsade på proteinbar ifrån PF...och kommentatorn mumsade hysteriskt på en skagenbaguette. Tyvärr fick jag inte till någon bra bild på honom, men han tyckte det var gott med macka, en riktig karl, nån i min smak, haha :D Jag fick nöja mig med några Läkerol.
Tack vare Niklas Lovén fick vi "VIP-kort"....
...som gav oss tillträde till team MA GPs vip-tält.
Fri mat och fika hela dagen!!!Vilket Daniel gillade:D Först kyckling, pastasallad med feta o oliver, supergott bröd + ost, sen gick det ner några korvar oxå;)Min tallrik såg inte så upphetsande ut, eller vad tycker ni??Jag hade självklart med mig min lilla kylväska med 2 sallader, o kesellaröra. ÅÅÅÅHHHH, jag dööör. Fritt med fika.
En av dessa underbara hallonmuffins bara råkade hamna i min väska..i en liten påse, haha. Den ska jag mumsa på imorn till kaffet!! Tony Rickardsson höll i en liten genomgång i depån om sig o sin bil i Porse Carerra cup
Jag älskar att vara ledig på helgerna!!! Jag saknar inte mitt schema på H&M för fem öre.
Att bara få göra VAD JAG VILLLL!!! I love it. Jag har haft en toppendag tillsammans med min älskling, mysigt:X

Inga kommentarer: