03 september 2009

Nattprotein!!


Nu är jag mätt nöjd och TRÖTT...Efter ett ganska lätt men ändå tungt pass på gymmet där det stod mage + vader på schemat så gick vi över till Tobbe o Nina och åt kvällsmat. Det var "Millis-plågeri" ikväll.......De tre åt spicy hot, Oh my god vad det doftade gott...jag fick nöja mig med en sallad med kalkon, det var absolut inget fel på den, men det var inte thai:(
Jag har inte tränat vader på tre år tror jag. Jag anser mig själv ha ganska bra vader och har varit lat nog att inte by mig om att träna dessa. Men nu står de med på mitt träningsschema på pass nr 3!!! Spännande;) Efter det korta passet stod jag 45 minuter på trampmaskinen med kraftig träningsvärk i ben o rumpa redan. Det var faktiskt ganska tungt, jag är inte van att köra så intensivt med cardion som jag nu gör...men kroppen kommer nog vänja sig snart, hoppas jag. Om 6 timmar ska jag stå på trampmaskinen igen, så det är nog lika bra att jag försöker komma i säng nu, ska bara få i mig de sista skedarna av det sista målet idag, Night Charge ifrån Proteinfabrikken .
Natti natti

7 kommentarer:

Walentin sa...

Kaseinprotein alltså? :)

Anonym sa...

Hej. Jag undrar hur du gör med ditt kreatine? Hur mycket tar du? Hur långa är dina kreatine perioder osv. Hoppas på svar!
Tack

ShapeUp sa...

Tjena millan! Det verkar som att ditt nya upplägg är aningen tuffare och lite mer att ta i, men så är det ju alltid med nya, annorlunda saker, det känns lite ovant och konstigt till en början. Tycker att du är grym som har en så positiv och nyfiken inställning till det hela! Jag vill själv tävla om ett par år, har dock en hel del jobb kvar innan scenen är min, men allt är möjligt! Lycka till och kör hårt! You go girl!

Denicé-Fitness sa...

Duktiga,duktiga du!!!
Hoppas du mår bra min goa vän =) saknar dig!!!
Vi rings imorrn !

Millan sa...

Walentin:
Japp, kasein..jätte bra för kropp o muskler innan läggdax, nästan ett måste vill jag påstå:)

Anonym:
Jag har bara ätit kreatin i ca ett år, innan min förra tävlingsdiet hade jag aldrig gått på en kreatinkur...
Jag började "en ny" kreatin period nu i tisdags på mitt nya kost o träningsschema. Innan dess åt jag cellmax som innehåller bla kre-alkalyn. Just nu förlitar jag mig helt o hållt på min coach Fredrik, jag äter, sover, tränar och gör allt han säger, haha;o) Nu är det dag för Kre-alkalyn i kapslar ifrån Proteinfabrikken..

ShapeUp:
Det är MYCKET Tuffare nu... Jag vet att inställning är jätteviktig för ork och kommand eresultat. Om jag skulle gå in i ett nytt projekt, schema lr dyl med en grå, tråkig och negativ inställning, så skulle det inte sluta på annat sätt än katastrof. Hur jobbigt och tråkigt det än kan kännas ibland så har jag ju valt det här SJÄLV!!! Jag är en glad och positiv tjej och jag vill fortsätta att vara det....och är man inte nyfiken...då får man ju aldrig veta nåt och man utvecklas ju aldrig.
När du känner dig redo och har bestämmt dig för attta steget upp på scenen är dte bara att köra, kan JAG, så kan DU!!!
MILLAN

Denicé:
Jag mår fiiint, du?? Jag saknar dig mer, när ses vi?? Hinner vi med en date innan SM tror du?
Vi hörs imorn vid lunch iaf;)
Natti natti, pöss!!!

Suzan sa...

Det är ju värsta djungeln med alla proteinpulver!! *uppgiven*

Millan sa...

Suzan:
Jag vet gumman, det är en tätväxt djungel...men skriv till mig vad för typ av protein du är intresserad av, till vad och när på dygnet du vill äta det. Så ska jag hjälpa dig ibland våra produkter och självklart ger jag dig ett bra pris;)
Trevlig helg, kram!