15 september 2009

Vällingby, Here I Come

Lådorna är packade, kylklamparna är frysta, tvätten är hängd, nu ska jag bara äta sista nattproteinet, tvätta mig och borsta tänderna innan jag på börjar min nattliga ritual....insomna på spikmattan! Finns det nåt skönare att lägga sig på tusentals hårda och spetsiga piggar när man är trött?? Tror inte det, jag somnar in som ett litet barn på bara ngr få minuter. Det är det mest sövande jag har prövat.

Imorn ska jag till VÄLLINGBY!!! Jag ska dit på jobb. Det är tjejkväll på Curves där ca 200 tjejer är inbjudna och jag ska dit och representera Proteinfabrikken. Det ska bli grymt skoj, bjuda på bars, drickor och mingla tillsammans med träningsintresserade tjejer, kul! Jag försökte få liv i min nya gps, men den var lite trött;) får göra ett nytt försök imorn bitti.

Natti natti mina fina läsare!

2 kommentarer:

LindaH sa...

Jag har på senaste tiden fått ont i nacken och är nyfiken på en spikmatta. Men sover du på den hela natten- hur fungerar det, man rör sig ju under natten. Vill ju inte få spikarna i ansiktet =)

Millan sa...

LindaH:
Jag tycker absolut du ska prova spikmattan.
Nej, jag sover inte på den hela natten, jag somnar in och sover kanske två-tre timmar på den innan Daniel kommer och tar bort den åt mig. När jag väl ligger på den vill jag inte röra mig, det gör grymt ont. Piggarena river så hemskt. Jag älskar min matta.
Millan