10 september 2009

Ett litet piller kanske??

5 kommentarer:

LindaH sa...

Vad många tabletter du tar varje dag! Måste man verkligen äta så mycket och olika? Vad gör varje tablett för verkan på kroppen?

Madde sa...

Det var juh ett gäng.... =P Skulle du inte kunna skriva lite mer om dina piller, varför du äter just dem och vad de är bra för. Skulle vara intressant..
Ha en fin helg!

Millan sa...

LindaH & Madde:
Jag lovar att jag ska skriva ett litet inlägg om alla mina piller någon dag! Håll utkik....;o)

Kram på er!

Viktor N sa...

Jag behöver bränna mer fett för att få fram magmuskler, skulle rapid burn fungera om jag kombinerade det med lite mer ökad konditionsträning?
Tränar styrka och lite kondition 4-5 gr i veckan och tar 50 gram protein/kolhydrater innan och 50gram protein/kolhydrater efter samt 30 gram rent protein.

Tacksam för svar :)

Millan sa...

Viktor:
Visst tycker jag att du kan prova rapid burn i samband med din träning. Det ökar på förbränningen och gör att du tar ut dig lite extra under varje pass. Jag tycker att det fungerar jätte bra på mig.
Sen det där med att få fram magrutorna....när du tränar all form av träning förbränner du på HELA kroppen. Men självklart kommer sexpacket fram vid hårt arbete, lika väl som hårda muskulösa ben, armar osv ;o)
Lycka till!!!
Skicka ett mail till mig så kan jag ge dig en "VIP-rabatt" om du hade tänkt att beställa på nätet:D
Millan