07 september 2009

Morgon topless

Jag hade tänkt skriva ett inlägg ikväll, men jag är så grymt trött så jag orkar inte...jag får skriva imorn ist..Jag vet inte vad det är?? Det är ju måndag, då brukar jag var pigg o glad, men nopp, inte idag. Jag gick till o med hem tidigare ifrån jobbet för att jag höll på att somna.

Jag kom hem, åt och sov 1,5 timmar innan Daniel väckte mig inför gymmet...Hur pigg, härlig o sugen tror ni jag var på att träna när jag hade saliv i mungipan, örngottsmärke i ansiktet och mascaran utdragen på halva kinden???

Benen och hela kroppen kändes tunnga som bly, men med två rapid burn + en extra koffeintablett + lite cola i magen så blev det ett helt okej pass. Som tur var så stod det "bara" axlar & mage på dagens schema + 30 minuters cardio.

Nu väntar lite Night charge + tandborsten, sen ska jag sussa.

Om vädret tillåter ska jag ut på en morgonprommenad imorn 5.30, annars blir det trampmaskinen.
Jo, jag måste bara berätta om i morse. Jag hade satt klockan på 5.30 för att hinna köra lite spinning innan frukost. Jag vaknade 6.32 och insåg att SHIT, va klockan var mycket!
Jag brukar vanligtvis hinna dricka en kopp kaffe, klä på mig och "ladda" innan jag sätter igång. Men idag var det allt eller inget. Det fanns ingen tid till nåt lull lull. Det var bara att köra hardcore...jag hoppade i ett par trosor, gympaskor, fyllde vattenflaskan i farten samtidigt som jag höll på att sätta mina morgontabletter i halsen (Rapid burn).
Det blev iaf 15min på trampmaskinen i endast trosor o skor!!! Bättre att köra ett kort o effektivt pass än ingenting;o)
Det blev ett inlägg iallafall, nu är det natti natt.
Jag svara på kommentarerna imorn. Puss

7 kommentarer:

Suzan sa...

haha vilken syn .. =)

Johanna sa...

hihi, lite udda pass! =)

Ebba sa...

Haha ;D Skönt att man kan ha vilka kläder som helst när man tränar hemma ;P

Ida sa...

Hahahaha!
Du verkar ju vara för härlig!

Millan sa...

Suzan:
Haha, visst är det;)
Det skulle du bra gärna vilja se va??

Johanna:
Det gäller att variera sig så att man inte tröttnar... :D

Ebba:
Det är det bästa, ingen som ser och behöver bry sig. Man kan precis vad man vill O INTE vill!!!!

Ida:
Tack, jag bjuder på det;o)

KRAM på er ALLA!!!

Sofia sa...

Haha sjukt kul ;)

Du som har sån koll Millan, om man ska köpa proteinpulver vilket är bäst? och är rapid burn bra?

Tack återigen för en grym blogg!!
/Sofia

Millan sa...

Sofia:
Tack sötis;o)
Ska du köpa ett bra proteinpulver så måste jag rekomendera Whey Isolat, min favoritsmak är frukt & jordgubb. Vårt Whey Isolat är Rolls Rolls ibland proteinerna. Innehåller knappt några kolhydrater och inget fett. Bara fint filtrerat protein. Det skiljer en del i konsistensen på ett isolat och ett "vanligt" koncentrat. Ett "vanligt" blir väldigt krämigt, meddans ett isolat nästan blir som en saft..har man svåt för "krämiga" proteindrycker så är det ett superbra alternativ.
Rapid Burn tycker jag funkar för MIG, absolut. Det innehåller bara naturliga ämnen som tex gröntte, koffein, spanskpeppar, gamboge frukt mm.
När jag tränar känner jag att pulsen går upp och jag blir piggare och mer allert. Jag svettas ÄNNU mer än vanligt på de pass jag har tagit mina Rapid Burn. Jag tycker absolut att du ska prova dem. Är du intresserad av att beställa ifrån vår sida på webben, skicka ett mail till mig innan så ska du få en kod av mig som ger dig 20% rabatt på alla dina beställningar;o)
Kram