23 september 2009

Norge

Vårt (Proteinfabrikkens) huvudkontor och tillverkningsfabrik i Norge. Nybyggt och jättefint. Här tillverkas alla våra produkterDet är ju tur att jag har en så bra och förstående chef, som står ut med mig och fattar vad det innbär att alltid släpa runt på en stor kylväska full med matlådor...
Innan jag började jobba på PF var jag över till Norge på en liten intervju, där jag fick träffa PF VD och se fabriken och faktiskt Norge för första gången.
Det är tur att jag jobbar i "rätt branch" där det faktiskt är ok att knöla runt med mina lådor på diverse restauranger medans Ingmar njöt av alla gosaker...
Här är det thaibuffé..Min räksallad, OBS; Handskalade räkor, lite lyx iaf;) Straxt innan Norska gränsen passade vi på att äta lite igen....på detta ställe :?
Jag fick hjälp att värma min färs o grönsaker..
..meddans Ingmar mumsade på en liten baguette;) Med räkor!!!!
Jag har aldrig ätit så torrftligt på en frukostbuffé någon gång! När det finns så mkt gott, fick jag bara nöja mig med detta.

Inga kommentarer: