24 september 2009

Jag ber om ursäkt...

Jag vill be alla våra kunder, både privatpersoner och återförsäljare så mycket om ursäkt för allt strul den senaste veckan med leveransen av varor ifrån oss på PF.
Vi, eller rättare sagt PF i Norge har haft tekniska problem med tullen i Norge, vilket har resulterat i att inga varor har kommit över gränsen.
Jag vet att det är surt och att många sitter där ute och är skitsura på att inte ha fått sina varor. Jag vet precis hur ni känner, jag väntar på varor också!!
Men de jobbar på att lösa det och troligtvis kommer de över till Sverige under morgondagen. Jag håller alla mina tummar på att VI ALLA får våra varor snarast.
Vi har varit kända för att ha otroligt snabb leverans, vi har tidigare kunnat leverera inom 24 timmar, men det är just NU första sändelsen som ska gå ifrån Norgen, och alla är vi barn i början, hoppas ni har förståelse att vi gör faktiskt allt vi kan för att få hit varorna. Fortsättningsvis kommer inte ni som kund märka av någonting av vår flytt av lager till Norge, det kommer vara nästa lika snabb leverans som tidigare, ca 2-3 dagar.
Ännu en gång, Jag ber om ursäkt.


2 kommentarer:

Sofia sa...

Ingen fara, det kan ni ju inte styra över. Jag väntar tålmodigt!! ;) Fortsatt lycka till, du är såå snygg!
/Sofia

Millan sa...

Sofia:
Va gullig du är gumman, tack för ditt stöd ;o)
Tack för komplimangen...nu blir jag lite generad:D
Kram!!!