18 september 2009

Nåt måste vara fel???

Fredagen är den dagen då jag vanligtvis brukar vara som mest okontaktbar...trött, seg och orkeslös. Del pga att jag har jobbat hela veckan men även att dieten spelar in till stor del. Men idag Fredag är jag pigg, glad och har KONSTIGT NOG massor av ENERGI!!!!
Hade det inte varit för att P-tiden på bilen hade gått ut så hade jag gärna stått längre på trampmaskinen nu efter ett bra armpass tillsammans med Daniel.

Jag tror säkert att min vila ifrån träningen på nästan en vecka spelar in, samt att jag har varit ganska duktig på att sova den här veckan. Jag tror att jag har fått mina 7 timmar varje natt iaf:D

Nu väntar duschen, kvällsmat och lite spelkväll hos Tobbe o Nina.

Imorn ska jag till Stockholm, det ser jag fram emot massor!!!!!!!!!!!! Mys, mat o shopping, kan det bli bättre??

Inga kommentarer: