01 september 2009

Nya kraftiga tag..

.....efter att ha kännt mig lite deppig o nere pga formen så känns det genast MYCKET bättre. Fredrik, i love you, inte riktigt så kanske.
Men tack för din hjälp o peppande ord på både mail o telefon förut.
Jag skickade iväg ett mail till coach i gårkväll och bad om hjälp. Som jag skrev i inlägget igår, det känns för bra när det gäller kosten, träningen och humöret.. Men när det gäller formen så är den inte där jag vill att den ska vara. Men Fredrik lugnade mig och sa att han har full koll på mig och min form, jag ska bara släppa alla orostankar o lita på honom.
Och det har jag nu gjort!!!
Det blir ju knappast bättre av att oroa mig över form, vikt, mat och kilon, nu ligger mitt liv i hans armar;o)
Från o med imorgon börjar på nytt kostschema...SPÄNNANDE!!!!! Det ser jätte bra ut, jag kommer äta 6 mål + 2 träningsmål om dan..det är tur att jag har det jobbet som jag har. Där har de andra förståelse för mig och mina alla lådor, det betyder massor för mig:o)
Hade jag jobbat kvar på H&M hade jag inte haft någon möjlighet att följa detta upplägg. Jag gör ju inget annat än äter känns det som;)
Redan nu ikväll börjar jag på ett nytt träningsschema, först ut är
FRAMSIDA BEN + BRÖST + cardio.

Jag ska bara knapra i mig lite aminosyror så är jag redo för gymmet.

2 kommentarer:

Märan sa...

Du är fett snygg! PUSS <3

Millan sa...

Märan:
Tack...;o) *generad*