31 augusti 2009

Dålig form:(

SKIT SKIT SKIT SKIT SKIT
Träningen går bra!
Kosten går bra!
..men jag känner att formen är kass!!!

Jag är stressad över att formen inte kommer att vara där jag vill att den ska vara på tävlingen. Jag vill vara i form snart, hellst NU, jag känner att det går för sakta...
Jag är igentligen inte alls glad att lägga ut dessa bilder på mig nu när jag verkligen inte trivs. Men jag vet att det är intressant att titta på bilder o jämföra formen nu när jag känner pest o pina och om några veckor förhoppningsvis känns det bättre, betydligt bättre.

Bilderna är tagna på hotellrummet i helgen
Jag tycker inte att jag är TJOCK, tro inte det. Och jag jämför mig absolut inte med någon annan, bara mig själv och känslan o tanken på vart jag vill vara i detta nu!

Nu har jag bjudit på lite av mina innersta känslor igen, sist jag gjorde det blev det ramaskri här, jag hoppas ni förstår vad jag menar o känner denna gång.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Millan!
Ville höra med dig om du har ngn tävlingsdräkt till salu eller om du vet ngn som har det?
Kämpa på!
/Maria

Sofia sa...

Kämpa på!! Har läst din blogg sen en tid tillbaka och älskar den! Att dela med sig av sina känslor är en del av att skriva en bra blogg. Skit i ramaskri, du vet själv vad du tävlar för och det är okej att inte känna sig hundra när man inte når de resultat man vill. Men du är skitsnygg iaf! ;) You go!

Millan sa...

Maria:
Jag har ju bara min dräkter ifrån förra året och jag har nog tänkt att använda mig av dem iår. Jag känner ingen som ska sälja sina heller tyvärr. Har du tänkt att tävla i år eller?? Spännande;o)
Lycka till,
Millan

Sofia:
Åhh, tack snälla!!! Visst är det så, jag håller med dig, det är ju som att skriva dagbok och att bjuda på den...
Tack för dina peppande ord, Kram!!