23 augusti 2009

8 hurtiga kilometer...

När jag vaknade av mig själv idag, innan klockan ringde insåg jag att jag var pigg (kanske lite att ta i) men iaf utvilad. Det var bara att göra morgonkissen och knapra i sig en koffeintablett, lite vatten och på med träningsdräkten...dax för morgon prommenad.
Jag brukar ju inte köra nån cardio på morgonen, inte än. Jga kommer att lägga in det senare, lite längre fram i dieten. Men det var svårt att motstå suget imorse när solen strålade och vindarna fläktade. Mmmmm.
Nu sitter jag och väntar på att Daniel ska rulla ur sängen så att vi kan äta lite frukost.
Det blev 4 härliga km i form av gång, följt av 4 ännu härliga, lätta och imponerande snabba killometers löpning. Nu är jag svettig och röd som en tomat i ansiktet, men det känns skönt i kroppen att starta morgonen med en häääärlig start. Jag hoppas att resten av dagen fortsätter med samma känsla.

Jag har helt glömmt bort att lägga ut bilderna ifrån när Denicé, Lina o Calle var hos oss för två veckor sen...bättre sent än aldrig;)
Vissa av bilderna har ni kanske sett redan, på deras bloggar...men isf kommer här en repris:

Den omtalande frukostbuffén;o)
....får vi inte börja snart???Hur härligt ar det inte att sitta ute i solen och avnjuta en god frukost i trevligt sällskap??Med lite övertalning så åkte alla med ett lopp på utomhusgocarten i Klingawwwrrrr, laguppställning!Läskande med en islatte på Fräcka frökensLite fika innan lunchen
Tajm för glassssEn härlig prommenad i mysiga Söderköping
Mmmmm, det var en härlig helg!

Inga kommentarer: