18 augusti 2009

Jag mår SKIT

BRA!!!!

Allt flyter just nu. Jag mår bra (spänningarna i ryggen har jag lärt mig att leva med), träningen går bra, kosten går bra, jobbet går bra, fritiden känns något begränsad, men bra. Allt helt enkelt är skoj just nu!!

Jag fick en komentar av en anonym läsare som jag av någon konstig anledning råkade "slarva bort" jag vet inte vart den tog vägen när jag skulle publicera den.

Men det stod iaf:
Har du slutat blogga?

Svaret på den frågan är självklart NEJ! Absolut inte, varför skulle jag göra det? Jag tycker att det är super skoj att dela med mig av mig själv o mitt liv. Jag kanske har varit lite dålig på att uppdatera bloggen på sistonde men det hoppas jag att ni har förståelse för då det är en ganska stor omställning i mitt o Daniels liv just nu när båda har bytt jobb. Det blir mycket fokus på jobbet, kosten o träningen för mig nu. Jag hoppas att jag kommer bli lite bättre på att uppdatera! Men jag skrev faktiskt ett inlägg i förrgår, ibland har jag faktiskt inte möjlighet att skriva varje dag, hur gärna jag än skulle vilja;o)

Igår var jag på mitt FÖRSTA EGNA kundbesök, och det gick jättebra, det var lite pirrigt innan, men jag klarade av det galant, tihi:)

Idag har jag suttit i telefonen och ringt runt till alla (hmmm, långt ifrån alla, men väldigt många)trevliga kunder som säljer våra produkter. Det är skoj att få presentera mig och informera om att jag är deras nya kontaktperson..

Dagens träning bestod av (morgon spinning 25 min) rygg + baksida axlar samt mini kortis med cardio för jag hade en tid att passa....har varit o fixat naglarna:D

Imorn ser jag fram emot nya tag o nya utmaningar. Nu är det dax för den dagliga fixen med alla förberedelser inför morgondagen. Jag ska försöka lägga ut lite bilder ifrån helgen i Västerås lite senare, för nu vill inte datorn sammarbeta med mig:(
Finns det något underbarare än nyplockade bär???
Innan jag åkte ifrån Denicé i söndags passade vi på att länsa buskarna på hennes innegård, jag hade kunnat stannat o plockat ännu mer, men klockan bara sprang iväg o jag var tvungen att åka.
Så i stället för hallon, blåbär och jordgubbar till kesellan o keson så blir det nu en härlig blandning av röda & svarta vinbär.
Det är sååå gott, och de är sprängfyllda med vitaminer o antioxidanter.
Åh, det är så att det vattnas i munnen på mig nu;o) Jag längtar till frukosten!Daniels kvällsmat som jag slängde ihop av vad jag hittade i kylen:
Lax, räkor & kalkon i en sås på creme fraich, sambal, vitlök, chilisås, sockerärter, lök o svamp. Med PASTA till!!! mmmm.Jag fick (fick o fick vet jag inte, jag FICK göra den, haha)en jättegod sallad på räkor, sockerärter, ruccola, champinjoner, tomat, paprika, olivolja, salladslök, valnötter och massa olika kryddor.
Mumms fillibabba!

Inga kommentarer: