16 augusti 2009

Rally Kalle..

...är nu på hemmaplan...=)
Hög musik i mina små högtalare, höga toner ifrån min falska stämma och gasen ibotten skulle jag kunna sammanfatta mina 15 mil ifån Västerås.

OM, jag skulle ha ett fritt program
(om det fanns ett fritt nummer för oss i BF)
så vet jag NU vilken låt jag skulle ha...jag övade som fasan i bilen på att sätta poserna i rätt takt, hahaha.

Alla andra bilister måste ha undrat vart ifrån de har släppt ut mig ifrån..???
Shit va kul det var iaf;o)

Nu ska jag äta lite, laga mat, och vänta på min älskling som är påväg hem ifrån Göteborg där han har varit på grabbhelg sen i torsdags.
Hörs lite senare!!!

5 kommentarer:

Sara Broms sa...

Hej tjejen! Grattis till nytt jobb!=) kul med nya utmaningar! tänkte bara be dej lämna tillbaka mina BF-dräkter,du kan väl lämna dom på Axelssons även om inte jag är där just då=) Det börjar bli dags att prova!=) (Inte jag hihi utan en annan tjej) Ha de toppen & lycka till med dieten=)Kramiz!!

Anonym sa...

Tänkte bara avslöja att jag kikar in på din blogg ibland :) Lycka till med allt!!

Millan sa...

Sara:
Hej gumman. Visst är det skoj med nya grejjer på G. Självklart ska du få tillbax dina dräkter:)
Jag ska leta fram dem..det var ju ett tag sen jag hade dem framme.
Det är ganska mkt jobb just nu, men jag hör av mig så fort jag bara kan o när jag hittar dem så kanske vi kan mötas upp;o)
Kramis!!

Anonym:
Kul att du kikar in o håller koll på mig, tihi;o)
Tack, Kram!

Annan sa...

haha ....fort ska det gå och roligt ska man ha! ;)

Millan sa...

Annan:
Hahaha, visst är det så, man måste bara akta sig för farbror blå....
Millan