14 augusti 2009

Snart drar jag...

Svetig, nytränad, stressad men jätteGLAD är jag att det äntligen är helg!!!
Jag ska bara hoppa in i duschen, äta lite, packa in alla grejer i bilen och sen vidare iväg mot Västerås och Denicé.
Vi är nog lite käppa både hon o jag...vi såg för fem dagar sen, men vi båda två ser så OTROLIGT mycket fram emot denna helg tillsammans. Vi har alltid så roligt ihop, Denicé är verkligen en toppentjej.
Miss you;0) Detta mumsiga ska hålla mig pigg och balanserad på vägen under dessa två timmar i bilen...nja inte godiset kanske, men mmmm va gott det ska bli imorn. Jag har inte ätit smågodis på FLERA VECKOR. Jag tror jag är lite sugen på det imorn, tihi:)
Det får bli lite pepsi max o nötter som resgodis ist.
Nu är det bråttom.....(så stavas det inte va?)

5 kommentarer:

johanna sa...

Det stavas precis så :)

Lina Sirén sa...

Önskar er en riktig toppenhelg i mysiga Västerås!!!
Massor av kramar från lilla mig :O)

Millan sa...

Johanna:
Tack!
Ibland är det svårt med stavningen;)

Lina:
Tack söta du;o)
Kramar!!!

Jossan-Wellness by me! sa...

Hej tjejen

Har kass koll just nu, ska du köra SM*LER*

Ha en toppen dag
KRAAAAAAAAAAAAAM

Millan sa...

Jossan:
Nopp, absolut inget SM för mig...jag har lååågt kvar till toppformen.
Jag kommer köra FF.
Kram på dig!!!