20 augusti 2009

Grönt te

Jag är absolut ingen tefantast igentligen, jag ÄLSKAR kaffe. Men har de senaste veckorna förälskat mig i det grönatéet.
Det är så gott med nåt varmt i kroppen när jag nu äter ganska mycket kall mat, iform av sallader och grönsaker..
Det gröna téet ska även vara bra för förbränningen/ämnesomsättning och matsmältningen samt innehåller tonvis med nyttiga ANTIOXIDANTER, som hjälper oss ifrån att rosta sönder innifrån.
Det slinker nog ner tre-fyra stora glas med gröntte om dagen + kaffet såklart;o)
Snart är det dax för lunch och gissa vad??? Sallad med räkor och kalkikon + nytt te.

Efter lunchen åker vi ut till skärgården för kick off. Det är riktigt lyxigt att få åka iväg på kick off. Inte riktigt vad jag är bortskämmt med ifrån H&M. Våra kick offer där brukade mest bestå av ORDENTLIG städning och på fyllning av varor i butiken inför tex en säsongstart eller att regionschefen väntades komma på besök...:(

Nu ska vi på SPA!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Men guuuud vilken lyx!!! Njut nu riktigt ordentligt vännen, det är du verkligen värd!

Massa kramar!

Areyanna sa...

Gröna teer är toppen för både kroppen å knoppen=)=)=)=)=) Puss!

Millan sa...

Lina:
Tack sötnos. Det är alltid mysigt att få komma hemmifrån och bli lite ompysslad:)
Kramar!

Areyanna:
Visst är de;O)
Kram