09 augusti 2009

DIET dag..

En typisk DIET dag för mig....

Frukost:

Keso (100g) + valfria bär o kaffe
2 hela kokta ägg med örtsalt
& 1 st Total pack
Lunch:
Nötfärsbiffar (150g) med sallad + 3st Pyrulean
"eftermiddags fika":
Kyckling (100g) med grönsaker
Och blandade nötter (30g)Innan träning:

Efter träning:

Middag:
Kyckling(100g) med sallad och dressing på olivolja + 3 st Pyrulean

Innan läggdax:
Kesella (100g) med lite bär o nötter + 3 st super omega 3-6-9 & 2 st ZMA Så kan en helt vanlig matdag se ut för mig just nu!
Jag ska träffa coach Fredrik på lördag, så vi får väl se om han gör några ändringar i mitt kostschema...
ALLA kosttillskott som jag använder kommer ifrån PROTEINFABRIKKEN.
Är det nåt som du undrar över???
så är det bara att du hör av dig till mig så ska jag förklara närmare;o)

10 kommentarer:

Erica sa...

Shit alltså, hinner du något annat än att ÄTA?;-) Puss gumman!

Anonym sa...

Greetings from Australia!

Hejsan! Jag ar en svensk tjej som bor i Australien. Jag alskar din blogg! :) Jag vill sjalv komma igang med fitness, coh far inspiration fran all dina mat bilder ect!

Keep up the good work! :)

Sara sa...

Vad är alla kosttillskotten och "maten" innan och efter träning till för. Kan inget om det så är bara nyfiken? Hur ser en träningsvecka ut under diet? /Sara

Isabella sa...

Hej :) Jag undrar bara varför du tar omega3 innan leggdags? Er det bettre enn at ta dom om morgonen?
Gillar din blogg! :)

Ebba sa...

HUNGERVARNING efter att sett alla dessa underbara bilder :D

YogaGirl sa...

Hejsan igen, vad konstigt att jag kom up som anonym! Jag provar igen :)Jag har laggt till din blogglank pa min blogg och hoppas at det ar ok? :)

Millan sa...

Erica:
ehh, nae. Lite tajt är det nog allt att hinna med nåt. Det är ju därför jag måste titta i kalendern innan varje nytt beslut o träff... (matkalendern, haha)
Puss!

Anonym:
Tack!
Roligt att min blogg har fått fäste ända borta i Australien:o)
Millan

Sara:
Innan o efter tar jag BCAA + Amino-x dessa är aminosyror...protein o byggstenar till musklerna.
Gå gärna in o läs lite er om dessa produkter på www.proteinfabrikken.se om du är intresserad.
Jag styrketränar 5 pass i veckan och kör 20 minuters cardio efter varje avslutat pass.
Kan hända att jag slänger in en morgonprommenad/spinningpass 1-2 ggr/vecka. Men det gör jag bara för att jag gillar det, det är skönt att träna på morgonen:)Det är ingen obligatorisk träning ÄN. Kommer säkert läggas till lite längre in i dieten.
Millan

Millan sa...

Isabella:
Nae, jag vet inte om det igentligen har någon större skillnad när på dygnet man bör ta omega 3. Jag vet att jag har hört att det är bra att ta den tillsammans med redan "fettrik" mat för att de olika fettsyrorna kan hjälpas åt och tas upp bättre i kroppen då. Men jag tar så mycket olika piller varje dag, så jag försöker att sprida ut dem lite.. Samt att jag tog omega 3 på morgonen tidigare och hade lite otur med att det smakade fisk i munnen under hela förmiddagen:(
Kul att du gillar min blogg, det uppskattar jag ;o) Kram!!

Ebba:
Hahha, mummmmms!

Yogagirl:
Självklart får du lägga upp en länk till mig!

marika viktorsson sa...

jag ÄLSKAR din blogg millan jag får aldrig nog. söker jag inspiration då tittar jag här. du får mig verkligen att ta ett steg extra hela tiden!! hela du är som en bomb av motivation. det tackar vi för!
Nu ska jag spana igenom massa recept och mat du har här och se vad det blir till kvällsmat.

tusen tack för att du är du

Millan sa...

Marika:
Du är så otroligt go, tack för alla dina fina och uppmuntrande kommentarer!!! Jag blir alltid lika glad,
KRAMAR Millan!!!