28 augusti 2009

Vad gör ni när ni ligger på hotell???

Förmodligen inte samma sak som jag gör just nu.....
Jag färgar håret;o)
Jag köpte en toning i veckan och hade planerat att lägga i färgen innan helgen men jag har inte hunnit. Så why not inte ta med den och fixa det nu när jag har tid. Jag passade även på att spexa lite framför kameran oxå såklart:)


Kvällsmat!
Det är mysigt att bo på hotell.
När vi äntligen var färdiga med allt arbete i gympahallen som tävlingen ska hållas i imorn så var kl 21.45 och vi var hungriga. Vad finns öppet nu??
Det blev en sväng förbi ica där vi köpte lite räkor, sallad o en ny krydda
Grabbarna siktar mot högre höjder..
Några killar som förbereder för fullt inför strongman SM imorgon. Det gäller att prepparera golvet ordentligt när dessa stora bjässar ska inta golvet med sina små vikter.Det gäller att synas...
Syns man inte, så finns man inte. Eller hur är det??
Det kommer att bli en jäkla tävling imorn, Johannes kommer att vinna!!
Ahmad Ahmad kommer och gästposerar för oss oxå, även coach Fredrik kommer förbi.
Det ska bli såååå kul!!
Nu är det dax att skölja ur färgen i håret. Vi hörs nog imorn en sväng tror jag:D
K r a m a r

5 kommentarer:

Mamma Fia sa...

Du är så fin gumman...vilken fin rygg du har..och den blir väl än mer tränad tills det är dags!!!!Ha en bra helg med grabbarna!! Kram Mamma

Julia sa...

Tusan vad gott det såg ut snygging! =) Kul verkar nu ha också - vill också!!! ;)

Kramar

Frida sa...

Den här kommentaren är till Millans mamma :)
För jag blir så rörd över dina fina inlägg! Förstår att du är en stolt mamma, för Millan sprider så mycket värme, träningsinspiration och livsglädje till mig och många andra!
Önskar att jag själv hade en mamma som förstod mitt intresse och följde mig så som du gör. Du gör mig glad mamma fia!!

Mamma Fia sa...

Du vet mitt Hjärta hur stolt jag är över dig, och du är så värd detta jobb, o som passar dig som handen i hansken!! Och till dig Frida vill jag säga "Tack söta Du" för dina ord till mig. Jag blev rörd. Jag VET att man måste slita ont för att komma nånvart, och stöttar Er alla som tränar på o äter rätt.Resultat kommer...Kram Mamma Fia

Millan sa...

Mamma:
Tack mamsen, du är alltid så snäll:) Älskar dig!

Julia:
:o)
Kramar!

Frida & mamma:
Ni är ju bara för gulliga!!!
Puss på er