30 augusti 2009

Jag älskar att träna!!!

Om jag skulle dö nu, så skulle jag vara nöjd, för dagens biceps o axelpass gick SÅ JÄKLA underbart fantastiskt bra!!!
Jag tror inte att jag har haft en sån härlig pump i axlarna nån gång som jag hade idag. Det var så underbart!
Helgen i Vänersborg gjorde susen. Att tillbringa så mycket tid tillsammans med bla Ahmad Ahmad, Jimmy Davidsson, Johannes Årsjö och coach Fredrik Carlsson under helgen måste ha smittat av sig av deras styrka, storlek och manliga hormoner;)
Here I come.... Jag älskar känslan av att ha kört skiten på gymmet.
Det har varit en superrolig helg, härlig spänning under gårdagens tävling, roligt att få jobba och vara med på en så stor tävling, att få träffa alla gigantiska män under gårdagens middag och få se hur oooootroligt stora de faktisk är på riktigt.
De flesta var tre gånger så stora som mig.....jag kännde mig som en lite räka bredvid dem:)

Nu är det dax för veckans matlådor.

Inga kommentarer: