30 augusti 2009

Sveriges STARKASTE man!

Johannes Årsjö!!!!
Stort grattis, du var grym idag.
Det var en otroligt rolig och spännande tävling, min första strongman tävling. Jag har sett delar av dessa tävlingar tidigare på tv, men aldrig varit närvarande ibland dessa stora grabbar. De lyfte 400kg, lika lätt som jag lyfter 10...;) Det var coolt.En av grenarna var att köra skottkärra...Ahmad var med och gäst poserade, det var mycket uppskattat, som alltid! Ahmad som vanligtvis är stor o grov, såg liten ut bredvid Johannes
Som sista gren var de klassiska Atlasstenarna, det var avgörande att Johannes skulle vinna, han var tvungen att lyfta 6 st...nemas problemas!
Jag är stolt PF:are!!!Den första grenen som kördes ikväll kom Johannes tvåPad thai for meInnan middagen kl 21 var vi en snabbis på thai vid 19....mums.Vi hade köpt ett litet hopplock av grejer till Johannes vinst. Istället för en blomma köpte vi lite kökspryttlar. Jag har en bättre bild i mobilen, får lägga över den när jag kommer hem.Iväntan på limmon som skulle ta oss till bankettenO la la. Det var en häftig känsla att åka en riktig limmo:)Grabbarna såg ut att trivas oxåDå har man varit filmstjärna för en kväll! :D Nu är jag aptrött, jag vill sova.
Imorn är det back in buissnies, träning, cardio, och matlådor igen. Idag har jag släppt allt med vad lådor och mängd med mat heter, det har varit så skönt.

3 kommentarer:

Mamma Fia sa...

Du ser ut att ha haft en mysig helg och med lite glamour-avrundning. Det är du värd!!! Puss

maria sa...

Hej! Jag tänker gå rakt på sak och fråga om du har lust att delta i min nya bloggidé? Där har jag samlat duktiga styrketränande tjejer, bland annat stina Telhammer. De ingår i en sorts expertpanel som kommer få en eller två frågor som läsarna ställt under en vecka. Så får ni alla ge er syn på saken och svaren redovisas i ett inlägg :) Varför leta runt och fråga när man kan hitta de bästa här? =) man deltar efter tid och en intervju är det första man får skickat till sig, bara för att läsarna ska få en intro om er. Jag skulle bli jätteglad om du ville vara med! Och så får jag hjälp också i min väg mot fitnesskroppen.Ni får mig som ett litet projekt på köpet. Bloggen växer och jag hoppas den ska bli riktigt populär. Kolla gärna in bloggen och fundera på det.
KRAM maria

Millan sa...

Mamma:
:o)

Maria:
Kul att du frågade mig, jag blir glad att du vill ha med mig i din "expertpanel". Jag ska kika in o fundera på det:)
Kram