15 augusti 2009

Tjola hopp tjola hej!!!

En kort liten hälsning ifrån ett varmt o soligt Västerås!
Allt är kanon....Morgonen började med en skön prommenad i solen som avslutades i bröddisken på ica!!!!
Mmmm, både Denicé o jag är otroligt förälskade i BRÖD!
Det finns inget bättre än att börja dagen med en stor och härlig frukostbuffé, med massa nybakat bröd. (bilder kommer när jag kommer hem o kan ladda upp dem)
Lång och härlig stund med massa skratt förgyllde vår förmiddag idag:o)
Innan vi gjorde iordning oss för att träffa coach Fredrik för nya mätningar....
Jag säger bara O LA LA.... I´m happy.
Det går åt rätt håll. På fem veckor har jag minskat
-2,5 kg i fett

&
ökat +470g i muskelmassa!!!

Yaaheeee(",)

Detta var självklart tvunget att firas, en full påse ifrån Gina tricot och en påse ifrån H&M gjorde mig glad!
Luchen bestod av sushi och yakiniko o yakitori ifrån i en japansk restaurang som vi mumsade i oss i trädgården hos Denicé.

Nu är Denicé ifullgång med att skiva äpplen till kvällens lördagsmys:
Smulpaj o vaniljsås..

Mer om helgens mys i Västerås kommer...

Jo just det, jag lovade ju att avslöja mitt nya jobb:
Det är nog inte så många som blir så förvånade,
men jag har börjat jobba på
PROTEINFABRIKKEN!!!
Som säljare, woohoo!!!!!

8 kommentarer:

Sara sa...

Åh va kul grattis till jobbet. passar säker dig jätte bra. Då kan ja ju passa på att fråga vilka produkter som passar mig när jag vill minska i fett vikt. Ha en super trevlig helg! /Sara

Tobbe sa...

stek helg, stek diet, stek jobb! Grattis :)

Maria sa...

Hej! Jag är en tjej på 25 år som har dig som inspirationskälla :) Kikar på din blogg varje dag! Nu har jag startat en blogg och har en ide´. Jag hade tänkt samla de bästa fitnesstjejerna där för att svara på frågor som jag eller någon läsare har. Där får ni chans att dela med er av era kunskaper och tankar om träning och kost och hur ni uppnått era resultat. Tanken är att ni också kan ge mig tips på hur jag kan bli bättre och uppnå resultat. Ett litet projekt :) Jag skulle bli jätteglad om du ville vara med, tror sidan kommer uppskattas iom att man samlar information från flera duktiga i ämnet som många undrar över. Hör gärna av dig! =) Har du frågor så skriv gärna och fråga. vet att det kan låta lite galet :)
Kram Maria

Tezz sa...

Du låter alltid så sprudlande glad och full av energi=) Kanske kan dela med dig lite... Grattis till nya jobbet! Hoppas att jag kan vända mig till dig igen och få lite tips om proteinpulver.
Ha en bra kväll. /Tezz

Anonym sa...

Hej.. Mycket bra blogg... läser dagligen.. Tänkte på mätningen du gjorde. Va det i västerås? var? Grattis till nya jobbet också =) kul

Anonym sa...

Grattis till nya jobbet! Vad ska du göra hos dem? /Sarah

Millan sa...

Sara:
Tack;)
Jag skulle kunna rekomedera dig att äta lite omega 3-6-9, vitaminer/mineraler (som ibland kan vara svårt att få i sig tillräkligt under en dietkost. Ett protein som tex Whey Isolat till mellis och efter träning är bra att ha, innan läggdax är bra om du får i dig ett långsamt protein så du behåller o bevara dina muskler när du sover tex Night Charge, har du problem med sötsug kan du prova Krom tabletter, det finns några olika fettförbrännande piller, jag använder Pyrulean, funkar bra för mig.
Men glöm inte att allt detta bara är kost TILLSKOTT. Du behöver även träna och äta bra mat.
Lycka till, Millan!!

Tobbe:
Välstekt!!! :D
Tack!

Tezz:
Tack snälla du!
Självklrt får du gärna återkomma till mig för lite tips på proteinpulver...det gör jag så gärna;)
Millan

Anonym:
Tack tack!!
Jag gör mina fettmätningar hos Fredrik Carlsson på PF Concept Store (ReForm) mitt i centrala Västerås. Millan

Millan sa...

Sarah:
Tack!!
Jag är säljare och ansvarig för nya o gamla kunder. Det är jättekul.
Kram