20 augusti 2009

Tröttis

Idag var det tungt att komma upp, jag låg o znoozade o drog mig i sängen i 20 minuter innan jag till slut komupp...kroppen är trött, matt och full av träningsvärk...överallt.
Träningen gick skitbra igår, bröst + mage & cardio. Jag kände mig ganska stark och jag fick till några roliga bröstövningar, trots att jag annars inte tycker att bröst är det roligaste att köra.
Jag var hungrig hela dagen igår. Det beukar inte vara några problem för mig, men igår fick jag bita ihop och bara härda ut tills det var dax för nästa mål mat.

Idag blev det vila ifrån morgoncardion och ist har jag vaknat till i duschen.
Idag ska jag tillsammans med mina nya arbetskammrater åka ut till Sankt Annas Skärgård o spa för Kick Off!!! Det ska bli riktigt mysigt. Mycket vila, lugn o ro i en naturskön miljö. Hoppas jag kommer hem därifrån lite klokare och förhoppningsvis lite mer utvilad.
Nu är det frulle och packning som väller, hej så länge!

2 kommentarer:

Annan sa...

Har du provat Yogi-te?
Liiite dyrare men det finns en anledning ;) Green Chai eller Green Energy...Lakris, Choklad,,eller Detox...finns många favoriter ....
Litet tips bara ...

Millan sa...

Annan:
Åhh, tack för tipset. Jag har inte provar dessa tidigare, men ska absolut leta upp dem på stan, dem låter nästan lite föööör goda;o)
Millan