02 augusti 2009

Missförstånd..

Det blev tydligen ett missförstånd med daten som jag skulle träffa idag...hon är i Norge o jag är här...så kan det gå. Vi får träffas en annan dag ist.

Nu sitter jag bara och surfar runt på nätet och ska snart förbereda för lunch innan gymmpasset. Ikväll kommer Sandra hit o vi ska grilla lite. Det var så länge sen vi sågs, det ska bli så mysigt att träffas:)

Senaste köpet:
Ett måste till all matlagning och alla små burkar o påsar som jag har i kyl o frys;) Varför har jag inte köpt detta tidigare?? Idag är det matlagningsdax!!
Super läcker bild på mig direkt efter duschen...

Några små konturer på bröst o armar/axlar, kan man nog urskillja om man anstränger ögonen ordentligt...haha:o)

Idag var det jag som var frukost värdinna...

Min sedvanliga frulle, keso (100g för de som är nyfikna), bär + kanel. Idag hade jag färska hallon, jordgubbar, blåbär och granatäpplen hemma.
Två kokta ägg, både vita och gula.
Jättegott med örtsalt på!

Till Daniel gjorde jag hans sedvanliga frulle:

"Frukost drinken"

Protein, havregryn, rågflingor, banan, mjölk oc kanel

Allt mixas till en slät drink under några minuter i blendern.
Voilá..


Jag föredrar nog mitt val, vad tycker ni??

6 kommentarer:

Yvette sa...

Tycker man ser markeringarna riktigt bra :)

Anonym sa...

Tja!
Kan du inte skriva ut i bloggen hur du får till din protein "fluff"/"puding"?

Ebba sa...

Gud vad god frukost :D Och nu blev jag sugen på ägg, haha.

Millan sa...

Yvette:
TACK!!! :o)

Anonym:
Självklart! Kommer under nästa vecka.
Tror att det kan finnas ett inlägg under "protein" i etiketterna till höger...Millan

Ebba:
:) Det är gott med ägg!!!
Kram

Anna sa...

Hur mycket tar du av varje, havregryn osv till drinken. Såg så god ut, måste testa!!!

Millan sa...

Anna:
Jag tar (Lr Daniel vill ha) 40g rågflingor, 40g havregryn, 50g vassleprotein, en banan och ca 4-5 dl sojamjölk. Men det blir en väldigt stor drink. Skulle jag göra till mig, så skulle jag halvera den;) Lycka till, Millan