18 augusti 2009

Bilder ifrån helgen i Västerås!

Frida & Jocke ler ikapp...det är ju lördaaaag! Titta så snygga ni blir på bild...;o)
Jaha, blev det inte mer?? Hur ska jag kunna bli mätt på dessa lådor???
Mingel hos Fredrik på PF Concept Stores i väntan på vägning o mätningKillarna ifrån Talangjakten 2009 gjorde ingen större ansträngning denna dag...de slappade mest:)Denicé i väntan på sushin;)
Äntligen mat!
Och alltid denna fotografering på ALL mat, hahaha:)
Min mumsiga låda, kyckling, entrecote och sushi
Det bästa på hela lördagen:

FRUKOST!!!! Denicé fixade och gjorde en så fin och härlig lördags buffé Vill man vara fin, får man lida pin...
Jag intar en sjysst sumoställning när Denicé fixar den sista toutchen

3 kommentarer:

Julia sa...

Åh vilken toppenhelg :) Någon Gbg-trip snart sötnos?
Kramar

Areyanna sa...

Det var ingen dålig frulle det inte!! Yiihaaa!!!=)

Millan sa...

Julia:
Det vaaar verkligen en toppenhelg, önskar att det vore lite fler sådanna....behövs för motivationen och inspirationen. Jag har ingen inplanerad resa till Gtb nu framöver tyvärr. Men dyker det upp.....så hör jag av mig;o)
Kramis!!¨

Areyanna:
Mmmmm, i love it!