22 augusti 2009

Lördags fart o fläkt...

Jag är nu hemma efter en supermysig och otroligt givande och inspirerande kick off. Vi kom hem igår eftermiddag.
Jag kom in i företaget i rättan tid, lagom till den inplanerade träffen. Jag lägger ut lite bilder sensare.
Nu är jag bara hemma en snabbis efter ett gympass och ska om 30 minuter vara ombytt o klar för då ska jag och Daniel ut och äta grilbuffé tillsammans med svärmor o svärfar i Söderköping, mummmmmms.
Nu måste jag duscha och guuuuuuuuuuud vad ska jag ha på mig???

Vi hörs mer imorn!
Pöss!!

2 kommentarer:

fröken Frida sa...

Låter som om livet leker och du mår bra! det gör mig glad :)
Ös på bara och hör av dig om jag någon gång skulle kunna hjälpa dig med något!! Stor kram från liten frida

Millan sa...

Fröken Frida:
Tihi, tack snälla.
Kram en liten Millan;o)