13 augusti 2009

Kära medarbetare..

Titta så gulliga mina gamla arbetskolleger på H&M är. Detta OTROLIGT FINA fruktfat fullt med massa godsaker fick jag idag...jag lovar att jag ska mumsa ordentligt på lördag!!!
Frukt och bröd är nog det som jag saknar mest under dieten.
Tack snälla NI, Ni är toppen! Jag kommer sakna er. Jag känner att jag har gjort mitt innom H&Ms väggar, jag är nu redo att ta ett nytt steg och göra nåt hellt annat....Jag tänkte hålla er alla på sträckbänken ett tag till och berätta under morgondagen om mitt NYA JOBB.


Fatet passar perfekt i vårt kök. Hmm, jag antar att Malin har ett litet finger med i spelet...?Det blev en lång men toppendag på jobbet idag. Timmarna bara sprang iväg och vips så hade klockan passerat 17.30....övertid redan första dagen;o)
Efter jobbet åkte jag till gymmet och körde ett turbopass, triceps o mage samt cardio på trampmaskinen.

Jag hade planerat att åka till Ica maxi och handla lite och som tur var så hann jag in en snabbis på Stadium oxå. Och som alltid så kan inte jag gå ut tomhänt där ifrån....ett par jeans och ett par chinos. Jag har ALLTID dissat chinosen, tycker inte det passar mig..men jag får väl ge dem ett försök iaf:o) Alla mina 7 mål mat för imorn är nu paketerade o klara, samt tre lådor som jag ska ta med mig till söndag....då jag är i Västerås.
Jag åker till min super underbara vän Denicé imorn efter jobb o träning.
Trots att vi sågs till helgen så ser jag fram emot en till helg tillsammans med henne!!! Vi komme hitta på massa mys o skoj. Bla ska vi träffa Talangjakten deltagarna som har träff där, prommenara, träna och äta gott på lördag!
Samt att jag har träff med coach FREDRIK CARLSSON. Det är dax för mätningar, han ska nypa, känna o dra i mitt härliga hull;o) Vi ska se över mitt kostschema, jag är jättenöjd, men det kanske behövs göra några justeringar, beroende på resultaten.

Nu MÅSTE jag packa. Jag har inte börjat än:( och jag är aptrött.....

2 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

Trevlig helg på dig fina du!

Kramar från norr

Millan sa...

Jossan!
Tack, Kram!