11 augusti 2009

SUG....

Detta sug gör mig galen idag......jag vill ha ALLT jag inte får!!!

Nacken värker som bara den, jag tog två Ipren i morse, bet ihop och hoppades på det bästa. Passet på gymmet var som ogjort, jag hade lika gärna kunna ligga kvar i sängen, men jag försökte iallafall.

Jag stod ut två timmar på jobbet. S,ärtan i nacken molnade och sträckte sig ut i hela ryggen. Jag blev illamående och fick kallsvettningar, då var det dax att åka hem. Varför ska man alltid vara så duktig? Åka till jobbet o kämpa fast man inte mår bra?? Känns bara lite konstigt att bara ha två arbetsdagar kvar och då gå hem o va sjuk de sista timmarna...men detta är ju inget jag kan styra över tyvärr. Kunde jag skúlle jag gärna läka smärtan idag så jag kan gå o abeta mina sista timmar imorn, men dte är lika bra att stanna hemma o kurrera mig så jag är fit for fight för min FÖRSTA arbetsdag på NYA JOBBET på torsdag.

När jag satt på cykeln påväg hem var suget efter GLASS störe än någonsin...är man sjuk/har ont är det ju sååå synd om sig själv, eller hur. Ville så gärna styra in cykeln till affären, men det vara bara att trampa vidare hem:(
Ist la jag mig och sov tre timmar. När jag vaknade så känndes det knappast bättre...illamåendet är kanske lite bättre, men det gör fortfarande ont. Ska förbi Nina ikväll så kanske hon kan trycka lite på fästerna...

Dagens lunch idag, jätte gott. Men Daniels mat såg mer lockande ut måste jag säga....

Thai..kyckling med cocosmjölk:)

Lite påfyllning ifrån PF.
http://www.proteinfabrikken.se/

2 kommentarer:

FitnessDesi sa...

Mitt tips mot godis-sug mitt i dieten: Naturell yoggi (så lite fett och socker som möjligt) blanda i en skopa vanilj-protein och skiva i en banan eller jordgubbar etc. Sjukt gott och det brukar lugna mig iallafall...

Millan sa...

Desi:
Tack för tipset;)
Jag försöker att inte ha massa nödlösningar till dessa sug, för vissa perioder skulle jag inte göra annat än at äta då...Jag trotsar bara suget, det funkar för mig...vet att det går över på efter ngr sekunder.
Millan