12 augusti 2009

Powernap

Lite yrvaken, spikmärkerna är fortfarande kvar på ryggen och en aning mosigare än tidigare...sitter jag nu vid köksbordet och försöker piggna till.

Jag har fortfarande lite ont i nacken, med det är MYCKET bättre. Jag kände mig, trött, slö och matt i kroppen så jag la mig för en kort powernap, som tyvärr blev aningen lite lång tror jag...1,5 timme är lite på gränsen för att utnyttja powernapens fördelar. Men så blir det ibland. En stor kopp grönt te så är jag nog med på banan igen.

Kvällen blir lugn, jag har valt att ta en HEL FRIDAG ifrån all träning idag. Hade vädret varit bättre så hade nog en skön kvällsprommenad kännts lite lockande, men nae inte när det bara regnar o regnar. Då vilar jag hellre kroppen en dag, så har jag förhoppningsvis en STARK & PIGG kropp imorn, redo för nya utmaningar!!!

Jag fick hem min kära kamera idag, som jag la ifrån mig i lördags....undra hur många som har tittat o skrattat åt bilderna i kameran under helgen???

Lägger upp några bilder ifrån helgens bed & breakfast om en liten stund.
Nu är det tajm for cooking..Bilder ifrån gårdagens matlagning:
En stooor sallad. Jag hade missat ett mål eftersom jag gick hem ifrån jobbet och hoppade i säng och sov bort ngr timmar.. Så mål 3 & 4 slog jag ihop och gjorde en stor o god sallad med både kalkon och räkor.
En super dupergod krydda som jag fick av mamma när hon var på Gotland i sommras, stark o god blandning, passar perfekt till sallad, I Lööööv.

Inga kommentarer: