26 augusti 2009

Jävla mage

Idag har jag verkligen varit osams med min mage. Det har varit hur bra som hellst, fram till eftermiddagen och mate, då fick jag jätteont och magen bara svällde upp som en ballong, så som den har gjort på mig tidigare under flera år. Men det var riktigt länge sen nu....det gör så jäkla ont och jag vill bara knäppa upp byxorna och lägga mig ner i fosterställning.
Som ni säker förstår så var träningen inget att tänka på efter jobbet. Jag åkte hem och tog det lugnt istället. Nu känns det lite bättre men inte 100. Jag tog på mig mysdräkten och gav mig ut på en något lugnare power walk än jag brukar. Det var skönt att få komma ut i friska luften och röra på mig lite. Fem km är bättre än ingenting iaf. Nu har jag ätit upp det näst sista målet för dagen. En räksallad med rapsolja och massa flingsalt, en stor last som jag har är att jag ÄLSKAR SALT!!! Inte det bästa jag vet, men m m m m så gott det är;o)
Nu ska jag steka tonfisk...

Inga kommentarer: