11 augusti 2009

Jävla skit..

Jag är så arg, det gör så ONT!!!
Jag har fått NACKSPÄRR.
Eller en mild variant av en klassik varriant av nackspärr iallafall. Sen om den nu är mildare än vanligt så gör det förbaskat ont iaf.

Jag började känna av det redan igår morse innan gymmet..

Det gick ganska bra att köra bröst o mage igår, eftersom nacken låg still i både bänken o på bänken i bröstpressen, samt magövningarna.

Idag ska jag försöka köra biceps....jag får börja köra lite försiktigt så får jag känna efter hur det går.

Som om inte det var nog i går med en värkande nacke så levde min magen sitt egna liv. Den var helt uppblåst o hård, den gjorde inte ont men det var lite skummt att gå runt med en svullen "gravid mage".

Nu är min frukost slut, och några droppar kaffe har jag kvar i koppen. Snart är det dax för gymmet och min
NÄST SISTA ARBETSDAG PÅ H&M!!!!

På torsdag morgon klockan 8.00 börjar jag på mitt NYA JOBB!!! Jiippiiii, det ska bli så spännande!

Jag ska försöka ta mig tid att svara på alla era kommentarer ikväll..

4 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Hoppas att nackspärren släppt vännen, inte kul att ha ont!

Så glad för din skull, det jobbet kommer passa dig perfekt!!
Nu ska vi till ikea och roa oss lite, hihi.

KRAAAM

Millan sa...

Lina:
Hmmm, tyvärr så har den inte det.. :(
Hoppas ni hittade nåt fint på IKEA!
Kramar!

Märan sa...

Ta det lugnt nu, jag vet att du har tidsbegränsning, själv körde jag hårt så att axeln pajja i två månader under min senaste diet...var försiktig. Kram

Millan sa...

Märan:
Tack för din omtanke :o) Millan