25 augusti 2009

Kick Off

I´m ready for Kick Off!!! Detta kallar jag härligt personalmöte...tänk om man kunde sitta ute o jobba så här varje dag;)

När vi kom var en mysig afternon thé uppdukad till ossRiktiga hembakade kakor....Åhhhh, kladdiga brownies...men inte till mig..... jag fick nöja mig med en slät kopp kaffe och lite nötter Gulli o Helene delad epå detta mysiga dubbelrum...
Ingmar fick ett eget dubbelrum.....o vad fick jag???

Jo, en liten vrå!!
Jag hade inte ens en dörr.
Det märktes med en gång att jag är sist anställd på företaget...Det handlar om att jobba sig uppåt:o) tihi.Min "svit".
Jag som t o m med är liten till växten, slog i huvudet i "dörr-gluggen"
Trots att rummet nästan var obefintligt stort, så sov jag JÄTTEBRA!!!
På kvällen severades det en tre rättersmiddag... jag hade beställt specialmat och fick detta när de andra mumsade på en god västerbottenspaj Till varmrätt fick vi gösfilé, jag fick utan potatis och vitvinsås, det var riktigt gott
Detta är HELA PROTEINFABRIKKEN!!!

Vi är verkligen ett superbra gäng, jag trivs som fisken i vattnet!!
På kvällen var det dax att klä av oss och hoppa ner i bubblet...Frukost hade jag med mig egen, såklart! Keso + bär och kokta ägg & KAFFE!!! Deras lunch; räkgryta med ris..
Min lunch; räk o kalkonsallad
Huset utifrån
Deta var en superbra start på mitt nya arbete!!!
Jag är så glad att jag fick förfrågan o chansen till att jobba på detta bra arbete med goa arbetskolleger och få jobba med det jag älskar = KOST o TRÄNING!!

3 kommentarer:

Denicé-Fitness sa...

Ååååå va mysigt det såg ut =) torts ditt lilla rum!
Härligt att du trivs på jobbet gumman, men de är ju inte så konstigt med alla goa kollegor, hälsa!
Kram darlingen min!

Mamma Fia sa...

Är så lycklig för din skull, gumman, över att du fått ett så bra jobb och att du trivs såå bra!!! Liten tjej i liten vrå...hur gulligt som helst!!! Må gott Hjärtat.//Mamma

Millan sa...

Denicé:
:D
Självklart har jag hälsat till alla. Trevlig helg gumman!
Puss o Kram

Mamma:
Hahaha, Tack snällis;o)
Puss :x