05 augusti 2009

Min hemlis....

..kanske jag avslöjar imorn;o)

Om allt går som jag önskar o hoppas så lovar jag att jag avslöja det som jag har hållt på så länge!

Imorse var jag så otroligt trött när jag vaknade efter min lilla tripp måndag-tisdag. Det blev ingen morgonträning utan jag SOV lite längre ist.

Jag tränade ett hyfsat bra pass efter jobbet, idag var det bröst + triceps och självklart 20 minuter cardio efteråt som alltid!!

Gärnet iväg på cykeln till affären innan jag sprang igenom duschen o vidare hem till NINA för en härlig massage. Tack snälla, raring för dina underbara knådningar på min stela, trötta och ömmande kropp(",) det behövdes.

Nu sitter jag mätt o nöjd efter en god räksallad med keso till kvällsmat med ett SUPER STARKT linnement som BRÄNNER ordentligt på ryggen..I´m on fire, haha.
Ska snart hoppa i säng, för imorn är det morgonträning som gäller: BICEPS + AXLAR!!

Innan läggdax ska jag få i mig mitt sista mål för dagen;


Vi hörs imorn, förhoppningsvis avslöjar jag min H E M L I S ! ! !

3 kommentarer:

Mia Ramberg sa...

VAD VAD VAD???? :)))

Erica sa...

Hahaa...I know your secret;-) Och jag är så glad för dig skull! Puss igen!

Millan sa...

Mia:
:) :) :)
Kram på dig o trevlig helg!!!

Erica:
hahah, klart att du vet!
Jag berättar ju det mesta för dig :X
Hoppas ni får en toppenelg. Hälsa till mina små kottar. Puss o kram!