06 augusti 2009

Fullt hus!

Imorn kommer mina första gäster för helgen....Lina & Calle!

Och på lördag morgon kommer Denicé med tåget.

Det var kanke inte meningen att "alla" skulle komma sammtidigt, på samma helg ifrån början, det blev lite dubbelbokat...
men vad gör väl det.....
..ju fler desto bättre, hahaha:)
Efter jobbet åkte jag till maxi, jag var ju tvungen att fylla upp kylen med lite mat, nu när det kommer tre hungriga vargar på besök..;)
Det ska bli skit kul att få lite gäster här hemma, vi kommer leva som i ett litet kollektiv, inte riktigt vad jag är van vid, men shit va skoj vi kommer ha;o)

Ni är sååå VÄLKOMNA till oss!

4 kommentarer:

Bella Eklund sa...

Synd att jag bor så långt bort, hade mer än GÄRNA våldgästat och plundrat ditt kylskåp! ;) Så mycket gott, ah-ah-ah..
Kramar och lycka till med dietandet, jag följer din resa för varje dag :D

/Bellsibellson ^_^

Ebba sa...

Åh, sånt där kylskåp vill jag också ha ;) Hoppas att ni får en mysig helg!

Petra sa...

Det där kylskåpet skulle jag vilja ha!!!

Jättefin blogg!

Millan sa...

Bella:
Du är sååå välkommen!!! Visst är det lite surt ibland att det är så långa avstånd till alla godingar som man vill hälsa på.. Kramar!!

Ebba:
Tihi, mitt kylskåp är nästan alltid fullt, jag älskar att gå o flanera i mataffären....och kommer aldrig därifrån med mindre en två påsar. Det är väl inte varje dag som det är så mycket GODSAKER som fyller upp hyllorna dock;)
Vi hade en toppen helg!
Kram

Petra:
:o) Vi hade det kalasbra!!
Kram