28 augusti 2009

Sveriges STARKASTE man!

Då var det dax för ännu en liten resa med jobbet. Jag ska tillsammans med Ingmar åka till Vänersborg idag för att delta på tävlingen Sveriges Starkaste Man.
Proteinfabrikken
är huvudsponsor och arrangör av tävlinen, så självklart måste vi vara på plats och heja fram vår allas favorit Johannes.
Har ni inget annat för er så sväng förbi Vänersborg imorn, LÖRDAG och titta på dessa stora o starka män.
JohannesAlla mina matlådor som ska med över helgen....Det blir ett gäng;o)
Daniels lilla frukost macka som han fick av mig igår på födelsedagen. Jag var uppe 5.30, körde ett spinningpass och gjorde skagenröra alá Millan och fixade lite vildsvin o mozzarella m m.

Nu måste jag packa in allt i bilen för snart drar jag!

4 kommentarer:

denicé-fitness sa...

Ååååå va sköj!!
Ha det så kul nu lovley!
Ps.Dom två vita rören på bilden ser ut som 2 DILLDON....hahahahahha!Ds.
kram!

Frida sa...

haha, jaa du millan.. en helg utan mannen kan vara påfrestande :/

mia sa...

härlig macka=) vad är det du jobbar med?? ved heter företaget? kram

Millan sa...

Denicé:
I know...jag gillar mina rör;o)hahaha
Pöss

Frida:
:( jag vet, jag saknar honom massor nu, men ikväll kommer han hem!! Jiippii!!!!!

Mia:
Jag jobbar som säljare på PROTEINFABRIKKEN.
Gå gärna in o kika på våra bra produkter på www.proteinfabrikken.se
Kram