24 september 2009

Hösten är här!!!

Nu är jag hemkommen efter en skön powerwalk, efter en tung dag på jobbet, där inte min kropp var sugen på någon form av ansträngning.... Det var flera veckor sen jag var ute o knallade...
Jag tycker att det känns mer effektivt att stå 45 minuter på trampmaskinen eller sittat på spinningcykeln ist för att gå. Men ibland är det skönt att få komma ut lite oxå, då kan det vara värt att offra ngr kcal. Jag sitter ju inne på kontoret nästan hela dagarna så det blir inte så mycket frisk luft för mig.

Det var lite ruggit nu, trots att jag svettas en del, och mörkret börjar komma. Jag är inte så förtjust i att vara ute ensam när det är mörk. Det är även en av anledningarna till att jag inte går några morgonprommenader vid sex tiden, då är det ju bäcksvart.

Jag fick massor av energi så nu...
...ska kockmössan på, helt i sin ordning, Daniel är hemma inom en timme och då ska maten stå på bordet, ikväll ska jag laga pad thai till honom, och jag får nog en tonfisksallad...jag får se vad köket erbjuder mig;o)

Inga kommentarer: