15 september 2009

Vet inte om jag kallar det shopping..

Men kortet drogs XXXX-antal gånger ialla fall :(
Jag var på ÖB för att köpa vaxduk och plastmuggar till jobbet, men det blev massa nya kryddor till mig samt en pappersduk på rulle till jobbet. Lite gem till jobbet & PF röda hårband och snoddar. Det gäller att presentera företagat så mycket jag bara kan på mina kundmöten, tihi;)
Som jag har letat, tittat och VÄNTAT på detta bröd. Jag tror inte det har undkommit någon att min STORA LAST här i livet är BRÖD!!! Och favoriten är helt klart Focaccia. Jag bakade eget focaccia varje lördag under förra dieten....Jag ser fram emot att prova denna mix med stor spänning!
En GPS är ett måste när jag ska ut på vägarna. Jag är inte så van att gasa runt på alla vägar kors o tvärs över landet. Men nu kommer det bli andra bullar av det. Nemas problemas;)
Denna lilla goding bara smög sig ner i korgen, jag vet inte hur den hamnade där, sorry Daniel..:D
Fattar ni att jag aldrig har ägt en brödrost!!! Jag flyttade hemmifrån för 7,5 år sen och har inte rostat en macka hemma sen dess. Och det är ofta (på lördagarna) som jag saknar det, men nu ska här rostas. Kan man rosta.....kycklingfile?
Gissa vad jag gör just nu??? Som vanligt vid den här tiden:
Fixar matlådor, diskar och hänger tvätt..

4 kommentarer:

Jessica sa...

Gud vad jag älskar din blogg och din energi! Kämpa på och krya på dig!!

:)

Millan sa...

Jessica:
ÅÅÅÅÅÅH, tack snälla du. Det värmde att få höra:D Kramiz

Anonym sa...

Haha du är så himla härligt.

Själv äger jag både brödrost, och andra konstiga maskiner för att kunna göra goda saker med just rostbröd. Tror du jag använder det?

Inte alls...

Kör hårt nu med dieten. inte långt kvar till lördag och du får njuta en stund =)
// Nina

Millan sa...

Nina:
Lyckos dig, som är en rutinerad räv i rostträsket...;o)du måste vara proffs på rostade mackor då??
Det blir nog inga rostade mackor för mig på lördag, jag ska iväg och äta frukostbuffé där jag föredrar det nybakta brödet.
Men nästa helg kanske:D
Kram