19 september 2009

5.37 en LÖRDAG!!!

I´m insane. Jag sitter nu i mörkret, ensam, framför datorn FRIVILLIGT en lördag morgon och klockan är 5.37.....De flesta andra människor ligger vanligtvis och sover nu när de äntligen får chansen när det är helg o lite ledigt.
Men inte jag inte, jag dricker mitt kaffe och har just svalt två rapid burn.
Väntar några minuter på att de ska "börja verka", straxt väntar två avsnitt Vänner på trampmaskinen innan en go frukostbuffé tillsammans med mamma ska avnjutas på "Sockerbagarna" och sen ska vi till tåget som tar oss mot Stockholm!

Now i´t time for some wooooooooooooork out

3 kommentarer:

Mamma Fia sa...

....Och tåget tog oss till Sthlm, trots att vi inte mådde så bra av det!! Tack Millis för en underbar dag tillsammans.Asiat-restaurangen var en spännande upplevelse!!!En sån tripp får vi göra om snart igen. Kramiz //Mamma

Danielle sa...

Hej Millan,
mitt nybörjarförråd av whey 80 är snart slut och jag är mycket sugen på att fylla på med bra produkter från PF. Jag vet att du har bra koll på deras grejer och undrade vad du rekommenderar för att bygga upp hyfsat stora muskler under ganska kort tid? Är 20 år gammal och styrketränar ganska tungt 3 ggr/vecka + cardio 2 ggr/vecka. Jätte tacksam för svar, om du kunde maila det till: happy449@hotmail.com så skulle jag blir överlycklig! Tack för en bra blogg! Kram

Millan sa...

Mamma:
Visst var det hemskt att börja resan med en otäck illamående känsla?? Tur att det gick över ganska snabbt. Snart får vi käka lite sushi ihop igen va? :D
Puss!

Danielle:
Tack!
Jag skickar ett mail till dig ikväll....Kram!