15 september 2009

Hmmmm

Jag ska iväg och hämta ut våra jackor som jag har lämnat in på tryckeriet. Jag fick låna hem tre st jackor ifrån Intersport för att vi (på Proteinfabrikken) skulle kunna få känna och bestämma vilka vi ville ha. Denna snygging blir det till tjejerna... Jag tror vila var just va min kropp behövde;) Jag känner mig nu pigg, fräsh och GLAD. Alla mina krämpor (förutom en punkt bakom skulderbladet) är borta. Jag hade tänkt att köra ett pass på gymmet idag, men det får bli vila. Mina små glädjeskutt jag gjorde igår över att jag mådde så otroligt bra visade sig vara lite väl optimistiska...imorse när jag vaknade var mitt halsont tillbaka=VILA!!!

Lite mellis ligger nu i magen.
Fisk o sallad. Den som säger att det är torrt o tråkigt att gå på diet har ingen aning om vad man kan göra för mästerverk i köket.... Detta var sååå gott.
Nu blir det lite shopping för min del :D

Inga kommentarer: