03 september 2009

Stolt coach?!

Morgon spinningen är nu äntligen klar!!! Jag var trött idag när klockan ringde, och så har jag en liten mysmelodi som väcker mig, vilket inte gör att jag hoppar upp ur sängen utan snarare snoozzar några extra gånger. Jag måste byta den något mera hardcore;o)
Igår var en bra träningsdag, morgontramp 30 minuter, tränade
rygg + biceps, cyklade 5 km och powerwalkade 5 km.
Kors i taket.....jag fick med mig Daniel ut på powerwalken igårkväll...eller rättare sagt han frågade om JAG ville "följa med" honom???
Nu ligger han på stort PLUS! Det är alltid mysigt att gå tillsammans med någon.
Magen kurrar något så ofantligt mycket just nu, så jag troro det är dax för keson som ska ner i magen bara jag kommer ut ur duschen.
Hoppas ni alla får en strålande dag!

Inga kommentarer: