05 september 2009

Strongman

Jag tömde bildminnet på mobilen och hittade mer bilder ifrån Strongman tävlingen i Vänersborg.

För de som har missat så var vi PROTEINFABRIKKEN huvudsponsor till denna tävling. Syns nästan va? Alla tävlande & personal bar våra tröjor samt vi "tapetserade" halva hallen med vårt material;)

Vår lilla fina present till Johannes som han fick efter segernEfter morgonpasset, härligt svettig o go;o)Putsade fina glas inne i limmonSami Mulari (till vänster i vitt) var Mannen med strort M. Det var han som anordnade hela tävlingen samtidigt som han själv ställde upp och tävlade. Bra jobbat!!!!Jag brukar räkna mina BCAA och se till att få i mig rätt mångd, men denna kille kör lite på känn och halsar i sig Jag åkte med Johannes hem och när det var dax för lunch stannade vi på Mc donald´s...Men jag hade egen mat som vanligt:)

2 kommentarer:

Sami Mulari sa...

Javisst fastnade man på bild:-)

Träna hårt nu!

Millan sa...

Sami:
Självklart gjorde du det...lite mörk bild bara, men bättre än igenting!
Hoppas allt är bra med dig;)
Kram