27 september 2009

Smörgåstårta!!!

Någon som är hungrig??? Nu är det dax för lunch... Det finns så det räcker...kom förbi vetja:)
Jag har gjort två stycken olika smörgåstårtor ENDAST till Daniel. Jag vet at jag är världens bästa fru, tihi;o)

En med parmaskinka o ost Och en med skagenröra, lax o rom
Själv är jag inte så sugen på det så jag ska äta spagetti med smööööör och laxfilé med soltorkadtomat, vitlökscréme o posépeppar och laxfilé med pesto. Jag saknar min lax. Jag älskar lax, helt klart bästa fisken.

Idag sparas det inte på kcalerna :D

5 kommentarer:

Anli sa...

Tjenare snygging! Lägger du ut recepten på smörgåstårtorna? Kramar!

Annelie sa...

aaaah!! Ser asgott ut! Jag vill också ha lite cooking skills...

Millan sa...

Anli:
Jag använder ju mig aldrig av några recept, men jag kan försöka skriva ner vad o hur jag gjorde dem;)
Kram

Annelie:
:D Det blev succé!!!! Daniel blev överförtjust i mina tårtor.
Kram

Julia sa...

Du är helt grym på det där girl :)
Kramar om

Millan sa...

Julia:
Thanx :) Kramis