10 september 2009

Vart är min hjärna???

Igår fick jag nästan en liten hjärtattack...inte riktigt kanske. Men att mina små grå där uppe är lite ur balans just nu var helt klart iaf. Jag kom ut till cykelförrådet och upptäckte att min cykel var borta!! Jaha, typiskt tänkte jag...Jag gick runt uset för o se om någon hade flyttat på den gick igenom VARJE cykel för att försäkra mig om att den INTE stod där. Nopp. Tills det slog mig efter några minuters letande att den faktiskt stog kvar på jobbet;) Jag längtar till på lördag när jag får fylla på lite extra energi till hjärnan.

....frukost buffe;)

Om två timmar åker jag ner till Växjö för att slappa och bara njuta av att vara ledig tillsammans med Daniels fina syster o familj.
Lite jobb blir det faktiskt oxå, jag ska besöka fyra gym i eftermiddag och ett gym imorgon. Det ska bli riktigt trevligt, spännande. Lite nervöst oxå:)

De Underbara bären är tillbaka i min kyl!
Jag gick förbi torget och köpte med mig färska, svenska DYRA bär. Men för mig är de värda varje krona!! De är fulla med vitaminer, mineraler, antioxidanter och så goda.
Mellislådorna är färdiga och klara inför bilresan... Kesellaröra + Bär I LOVE IT! Nu måste jag packa väskan, för jag har inte börjat med den än, hahaha. Som vanligt. 30 minuter på trampmaskinen är klart nu och jag ska jag få i mig KESO + BÄR och nytt kaffe Zoega, gottit.

2 kommentarer:

LindaH sa...

Jag försöker lära mig äta kesella men jag får oftast halsbränna av det. Har i funlight men jag kanske tar i för mycket/lite? Hur gör du för att kesellan ska smaka gott och inte surt?

Millan sa...

LindaH:
Jag kan förstå vad du menar med halsbrännan...har hänt mig någon gång oxå.
Jag använder mig enbart av Fun light, ca 2 kapsyler till 150g tror jag. När jag inte går på diet har jag även i lite vaniljprotein och eller lite yoggi (arla mini, med sötningsmedel och 0,5% fett) Om du inte kan med fun light kan du alltid prova sötningsmedel, tex sötningsströ ifrån canderell, eller mosa massa blåbär & hallon....
Lycka till, Kram!!