25 september 2009

Dåliga jag

Jag vet att jag inte har varit så bra på att uppdatera med intressanta och roliga inlägg den sista tiden...Men det känns som om min vakna tid på dygnet bara rusar ifrån mig. Jag gör inget annat än tränar, äter, jobbar, äter, tränar igen o sover några timmar. Jag är världens sämsta fru och vän just nu. Jag orkar ingenting, jag är jämt trött:( Förlåt mina nära o kära, jag ska försöka bli bättre på den sociala biten, men just nu orkar jag bara inte.
Dagens kvällsmat, kalkonsalllad
Nu längtar jag efter lite påfyllning av energi...det blir ingen fridag imorn för mig, jag skjuter på den till på söndag....den som väntar på något gott...ja, jag vet det känns som jag väntar aldeles för länge;o)
Imorn ska jag o Daniel till Mantorp park och titta på STCC finalen. Niklas Lovén har fixat VIP-biljetter till mig, så självklart ska vi dit. Hoppas hoppas bara vi får en skön o solig höst dag. Det brukar vara fint väder när vi alla tidigare år har varit där o tittat.
Jag tror att gubbarna är inne på sista refrengen nu..jag passade på att köpa en liten ask på torget, den räcker lagom över helgen

Inga kommentarer: