29 juni 2008

2 dagar kvar...

Dagens underbara frukost. Gröt med färska jordgubbar, banan och persika med hallon & björnbärs smoothie. Jag älskar min frukost, jag kan verkligen längta efter dagens bästa mål!!!

Sitter här nu framför tvn och har liksom inte riktigt kommit igång idag ännu. Daniel och jag tog oss en välförtjänt sovmorgon idag. Vi gick inte upp förrens 10.30 det behövde min kropp. Jag har hållit mig borta ifrån allt som har med träning att göra i två dagar (förrutom cyklingen f/t till jobbet) Jag har kännt att min kropp inte är 100% just de senaste dagarna. Ni vet, när man har feber och kroppen känns helt lelös, man känner att man väger 200 kg mer än man gör, ont i hela kroppen och allt är skit jobbig... så kände jag igår (fast utan feber) hoppas att vilan gör susen för kroppen =)
I fredags efter jobbet kom Sara & Kimmo förbi på en mysig grillkväll. Vi käkade gott och spelade spel till kl 01. Sju rinde klockan, då var det dax att gå upp och göra sig iordning för en heldag på jobbet, 9-17 en lördag, visst blir ni lite avis :(

Efter maten åt vi glass, massor av frukt, hemma gjord chokladsås gjord på kakao, mjölk och sötningsmedel. Jag gjorde även egna maränger på äggvita och sötningsmedel. Mumsigt.

Igår vad dagen D, jag, Malin & min syster var på bio och såg världens Underbaraste film; Sex and the City!!! Vi började kvällen hos Sandra med god mat, bubbel och snittar, riktigt mysigt med en tjejkväll. Filmen var helt fantastisk, vi grät och skarattade om vartannat i drygt två timmar. Jag vill se den igen!!! Gå gärna in och titta på trailern, och har du inte sett filmen? Gå och se Ikväll...


Nu är det dax för lite mat sen blir det en powerwalk ner till gymmet för ett pass armar. Ikväll kommer Tobbe & Nina och grillar tillsammans med oss.

Imorn är det jobb igen. Hoppas ni får en fortsatt trevligt söndag.

//Millan

Inga kommentarer: