11 juni 2008

Vart är rutorna???




Dagens träningspass är nu avklarat. Jag körde biceps + mage. Shit vilken träningsvärk jag har i bröst & axlar sen gårdagens pass. Jag väntar förväntansfullt på att mina magrutor nån gång ska titta fram. Inte imorn, inte nästa vecka men någon gång vill jag ha en platt mage med synliga rutmönster. För alla har vi ett tio pack på magen, de är bara olika mycket paketerade på oss alla... Den som lever får se, jag kämpar vidare.

Varning för kommande bilder... ;)


Jag ber om ursäkt för de otroligt dåliga och fula bilderna. Jag ser ut som en köttbulle, men det är kul att ha några före bilder iaf. Det kan då bara gå till det bättre ;)


Nån som tycker att jag behöver träna posering??? Jag ser ju ut som värsta muppen, men det får jag väl bjuda på.


Tyvärr så sov jag aldeles för länge imorse för att hinna med en morgonprommis, riktigt dåligt av mig, men jag har varit så sjukt trött de sista mornarna, jag har fått dragit mig upp ur sängen. När ska det vända?? Jag brukar vakna och hoppa upp ur sängen innan klockan ringer. Tyvärr så blev det ingen cardio efter gymmet heller för jag hade med mig Patzie (lillasyster) som ska sova över hos oss inatt. Jag kände mig tillräkligt dum att låta henne sitta i barnrummet under tiden jag gymmade. Patzie och jag är själva hemma ikväll för Daniel är hemma hos Tobbe, grillar & spelar Wii.

För första gången i mitt liv så ska jag försöka mig på att grilla själv i kväll. Jag kan bara hoppas och tro på det bästa, & i värsta fall så har jag några tonfiskburkar i kylen... ;) Nu är det dax att snabb marinera kycklingen.


Puzz & Kram

4 kommentarer:

Stina Telhammer sa...

Morgontrötthet.. känner igen symtomen. ag har vairt lite småless nu senaste veckan just för att jag är så ruskigt trött på morgonen då klockan ringer. Dessutom blir jag aldrig trött på kvällen.

Bilderna ser bra ut=) Är alltid på magen/midjan det tyngsta sitter;)
Kramar!

Millan sa...

Stina;
Ja vet, jag kan vara hur pigg som helst på kvällen, vilket gör det svårt att gå och krama kudden. Jag hatar att gå och lägga mig när jag inte är trött, bara för att jag måste... känns som om jag har kommit in i en ond cirkel som måste brytas.

Visst sitter mkt FETT på magen, men mitt tyngsta problem är höft/rumpa/lår, usch det är ett område som jag inte är sams med. Jag hatar min tjocka nederdel...
Kramisar!!

susanne sa...

Jag känner igen ditt problem millan pillan...alla kan inte va lika fasta som mig ;) men bara lugn, jag ska lära dig ALLT jag kan ;)
Va inte så hård mot dig...du har ju skit snygg kropp ju!!
puss på dig sötis

Millan sa...

Susanne;
Du är alltid så gullig & snäll mot mig. Och visst tror jag att du har ett o annat att lära mig ;)Säg bara till när vi ska ses...
Pussi puss