26 juni 2008

Benpass

Jag har ju lovat att lägga in lite träningsbilder så snart som möjligt. Det är inte det lättaste, jag tränar till 99% själv, jag har ingen större lust att fråga någon om de vill fota mig, än mindre rigga upp fotostudio och använda mig av självutlösare ;) Så fort Daniel och jag tränar ihop ska jag förska få några bilder. Jag skriver om min träning varje dag, men jag kan inte visa på bild att jag någonsin har varit där.....vem vet jag kanske inte ens äger ett gymkort. Nae jag skojjade bra, jag är där 5-6 ggr/vecka, ska försöka få lite bildbevis.

För några veckor sedan hade vi med mobil kameran till gymmet, jag varnar för fruktansvärt dåliga, och då menar jag riktigt dåliga bilder. Mobilen saknar autofokus (tror jag att det heter) Jag vill bara visa att jag faktisk är på gymmet ibland=0)

Dessa bilder är ifrån min "Lätta-vecka".

Ni som vill titta, varsågoda:



Förlåt för så taskig kvalité, men de är kanske bättre än inget. Puss på er!!!

Inga kommentarer: