09 juni 2008

Slut på födelsedagshysterin!

Hej! Har ni saknat mig?? ;)
Äntligen har jag nu tagit mig tid för att skriva lite. Jag ber så jätte mycket om ursäkt för att jag inte har skrivit på en vecka. Det är inte riktigt likt mig att dröja så länge mellan inläggen. Enda anledningen till detta är att det har inte funnits några ynka minuter över då jag har haft möjlighet till att skriva, pga av detta födelsedags hysteri...(+ att vi hade skolavslutning förra veckan oxå) Det började förra helgen med att jag fyllde år och blev firad i dagarna tre. Som övergick till att planera & förbereda inför festen som gick av stapeln nu i lördags. Att bestämma att man ska ha en fest är lättare sagt en gjort, det är Alltid mycket mer jobb och planering än vad man kan tänka sig innan. Men förhoppningsvis så blir festen mer lyckad med lite mer planering oxå. Jag hoppas att alla ni som var på festen hade en jätte kul kväll, för jag hade super roligt och var så glad att ni ville komma och fira den dagen med mig! Och vilket underbart väder vi hade, tänk om det hade blåst & regnat, då hade vi blivit ganska blöta och allas humör hade inte varit på topp. Tack snälla allihopa för en Super kul kväll!!!

Och ett STORT tack för alla fina och underbara presenter som jag fick. Ni är Bäst!
På vägen ut till landet var det dax för lite lunch. Mamma, Patzie och Johan stannade till på nåt ställe som heter Mc Donalds, jag vet inte riktigt vad det är... Nae skojja bara, men är det nåt jag inte tycker om så är det Mc Donalds. Som tur var så hade jag med mig en egen lax & räksallad som jag kunde mumsa i mig när de andra åt slemmiga hamburgare. Jag brukar ju ha med mig lite matsäck, man vet aldrig när man kan behöva det som mest!! Perfekt just då.

Vi var ju tvugna att ha lite blomdekorationer på borden under festen så resan till landet brukar ta 25 min, men i fredags tog den en dryg timme, för vi stannade i varenda dike som vi såg hade blommor som gick i lila och vitt... Ska jag göra nåt, så gör jag det ordentligt.

Nu ska jag ladda över lite bilder ifrån festen, som jag lägger in lite senare ikväll. Ha en toppen dag i värmen. Puss & Kram Millan

Inga kommentarer: